Meg:
Mikä mua vaivaa?
Enks mä ikinä opi?

En rakastaa
mä tahdo lainkaan
Uhh...
Sen aina teen kai
mä väärin
Ne rentut mua narraa
On näitä nähty jo
mielin määrin

Muusat:
Kuule sydäntäsi
Hän on maa ja taivas sulle
et kai järjelläsi
tuota sano
Meitä et sä petä
tiedän kyllä ketä tässä toivotaan

Meg:
Voi eeeeeeiii...
Ei käy ehei
valhe tunne se on

Muusat:
U-uu ja aa
sulle ainut hän on

Meg:
Se on klisei
rakastaa mä en saa

Ei ole tunteillani vertaa
kun katse ihana huumaa
jo tyttö kokemukset kertaa
tai yösi itket ja ulvot kuuta

Muusat:
Häntä et sä jätä
vaikka kiellät raivoisasti
usko en mä tätä
Lensi beibi kattoon asti
kimpassasi tulta
Usko kulta että sua
kai-kai-kaivataan

Meg:
Voo-ou
Ei käy ehei
valhe tunne se on

Muusat:
Jaaha, okei
yksin naurat sä taas

Meg:
Mut käy se ei
rakastaa mä en saa

Muusat:
Kun leijailet
tiedät sen rakatat

Meg:
Sä luulet vain
mä en myönnä
Sä luulet vain
mä en myönnä

Muusat:
Se onnen saa
joka ain rakastaa

Meg:
Mut ääneen kai
rakastaa mä en saa...