Voinhan myöntää
että ennen olin häijy
Turhaan noidaksi
he eivät kutsuneet
Mutta enää sellainen
paha velho ole en
Mä kaduin niin
ja vaihdoin asenteet
Juu niin

Ehkä himpun verran
tunnen taikatemput
Olen homman sen
mä aina hallinnut
Tässä kohtaa naura et
jos jotain tarvitset
sielut surkeat nyt
multa avun saa
Saavatpa

Voi ne kärsivät noin
piinaa, tuskaa
Tämä laihtua niin tahtoi
Tämä tahtoi neitosen
Ja autoinko siis
Tietenkin

Oi voi
ne kärsivät noin
piinaa, tuskaa
Oi voi
Noita padan ympärillä
huusi: "Auta Ursula kiltti!"
Mitä tein mä?
Autoin juu

Sitten sattui joskus niin
maksu jäikin unhoksiin
Mun täytyi panna
heidät hiukan kärsimään
Omatunto kolkuttaa,
mutta oi auttaa tahdon vaan
Oi surkeita sieluja on


Ne lörpöttelijästä eivät tykkää
On juoruileva heistä mahdoton
Tuolla maalla
miehet tahtoo naisen
aivan hiljaisen
ja tämän tiedon jälkeen
juttu selvä on
No niin!

Siis
Keskustelusta ei miehet tykkää
Jo herrasmiehetkin
sen välttää ain
Herrat häntä metsästää
joka aivan mykäks jää
Siis jos on hiljaa
miehen kyllä saa

No niin siis!
Surkea sielu jos oot
Siitä vaan
Päätäs jo
Olen kiireinen mä nainen
koko päivää tuhlaa en
Tahdon sulta
äänes vain

Ja surkea sielu
sä oot
Näin on
Oijoi
Jos sä tahdot saada miehen
siitä tarttee maksaakkin
Niele tyhjää yhden kerran
uskallusta siten saat

Kiero, Liero, äänen hältä saan!

Tää juoni onnistui!
Siis
on
hän
mun
hallussain!