Kaupungin,
jos arkihuolet painaa
sulle lääkkeen kertoa nyt voin
Jos hermot reistaa
ja aivotkin
voit jättää taakse kaupungin
Yhdessä valtatietä noin

Mukaan vaan Maxi!

Mieluummin
mä menen juurihoitoon
Mieluummin
mä sikotaudin koin
Kun ei kaahaus tunne lakia
voin pahoin vauhdin takia
Vain pitkin nyt valtatietä noin

Ei kiire mieltä paina
mä stressaa yhtään en
ja kartta antaa suunnan toivotun

Oot mielessäni aina
ja kerron sulle sen,
jos ehjin nahoin tästä suoriudun

Kera Maxin kaksin niinkuin ennen
Tämä koulun voittaa tullen mennen
Kohta puoleen räjähtää
Silmään nousee mulle vain
Mä saman tunteen silmään sain
Kun kiidämme valtatietä noin

Heipä hei, on tämä tiemme tähtiin
Varo vaan, tai teidät rusikoin!
Ne mut linnaan aikoo sulkea
siis en voi enää kulkea
Niin kaitaa mä valtatietä noin

Koko viikko lepoa ja rauhaa
Joo!
Oudon tunteen lemmenhuuman koin

Ehkä lievästi

Toiset turhaan bensaa säästävät
mä kaahaan nyt valtatietä noin

On vierelläni Maxi kun matkustamme näin
On johtajuus taksi yhteinen
Heihaa!

Hei soittakaa jo taksi ja viekää kotiin päin
mä hetkeäkään enää kestä en

Joka päivä seikkailuja seuraa
Joka maili onnellinen on
Kaikki huolemme on menneet pois
Kun perässä vain mennä vois
Huolet paina ei
kaikki vauhtiin vei
pitkin paaran hei
valtatietä nooooooooin



(Hessu, Max, Kaikki paitsi Max, Muut värit = eri ihmiset)