O: Hei odota! Autoin sua saamaan ne nakit. Puolet niistä on mun!

D: Puolet? Tuu ottaan!
Mutta varotan sinua, poika.

Ai menen taas mä jammaileen
Olen niin kuin mä tahdon vaan
Siis, vaikka minne näin taas meen
Siellä kartsan sykkeen saan
Siis whoo whoo whoo whoo whoo

Mä pärjään
Kuljen pystypäin
Siis whoo whoo whoo whoo whoo
Mä pärjään
Kaikki hyvin menee näin

Ei nyt siis surra
Ei painu pää
En saa mä fyrkkaakaan
Mut kadut nää mulle jää

Ei nyt siis surra
Ei painu pää
Näin vain jammaan mä täällä
Ja kadut nää mulle jää

Ja kaupunkini rytmi kai kerran simahtaa
Taas haltuusi saat biitin
Sä vain laulaa saat

Ei nyt siis surra, ehei
Ei painu pää
Vaikka en saa fyrkkaakaan, oi
Mut kadut nää mulle jää

Ei nyt siis surra
Ei painu pää
Näin vain jammaan mä täällä
Ja kadut nää mulle jää

Fiksu sä oot, fiksuksi jäät

Ja kaikki musta tykkää, kait oon oikein fiksu niin

Ei nyt siis surra
Ei painu pää
Vaikka en saa fyrkkaakaan
Kadut nää mulle jää

Whoo whoo whoo whoo whoo