Phil:
Olet sankariks
sä ryhtyä nyt
päättänyt.
Monet pojanklopit päättäväiset
päättömät on nyt.
Ne mun odotukset
aina uudet vei
On vielä arvet suuret
minulla on syyni
vaikka faijas pyysi
Vastauksen sanon sulle hei
On päätöksein nyt tää
"Okei"

Mä odotin
voittopoikia aikoinaan
mut jotakin soittopoikia
sain mä vaan
Ja ne sankarit suuret
sä joista vain kuulet
Jo löytäväs luulet
mut eei
"Tämä kyrsii!"

Mä hiffasin
et mun tarvii ei valmentaa
voin relata loppuaikani vaan
vaan en saa!
On mun leirini stoppi,
kun löyty tää kloppi
jo kelpasi oppi
ja voo,
nyt päätä särkee!

On mulla tsemppi yksi ja tää
se loin
Vaikkei oo poika häppönen pää
se soi

On nollia nähty
ne nollia on
Toivo viimeinen tämä jätkä on

Joka mies sen kyllä ties
on sääntö aina ankarin
et jestas sentään neidot nuo
ne puhdin vievät sankarin
Näin oikean sankarin sä voit hah tunnistaa
Sä kuuntele sydäntäs
siitä voiman saa

Nyt katsokaa poikaa
kun treenaten voimaa
ja kuntoa roimaa
nyt saa
"Niin sitä pitää!"

On testi viimeinen
ja se tää nyt on
ja kohta treeniaikasi
jäänyt on
Se tehtävä suuri
kai mahdoton on
Kunhan hoidat sen
mä muuta pyydä en
Toivo viimeinen
ja jätkä tää se on
"Yeah!"